reklama

List Milanovi

Nazdar Milan. Prepáč, že som si ťa vymyslel a že ti píšem. Mohol som si vymyslieť aj Martu ale to by nedopadlo dobre. Všetko to, čo ti chcem povedať by sa v jej prípade premenilo na eroticky ladený útok a nepovedal by som nič. Vieš predsa, čo so mnou robia ženy. Veď ma poznáš. Si vymyslený tak, že vieš o mne všetko. Tak nestresuj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Píšem ti kvôli tomu, aby si pri svojej roztržitosti tento list stratil a aby si ho prečítalo, čo najviac ľudí. Alebo, ak ťa ešte bavia tie tvoje srandičky, kľudne ho daj aj na web. Mám tam takú jednu stránku, kde som nedávno začal písať svoje prvé člány. Môžeš to tam dať, ľudia si to radi prečítajú. A mne to urobí radosť. Určite o nič menšiu, ako keď som dostal prvé reakie od čitateľov. Vieš ty vôbec aký je to pocit? Nevieš. Až tak dobre som ťa zase nevymyslel. Asi ti zbytočne budem hovoriť akú mám chuť tým ľuďom poďakovať, ako mi je ľúto, že na to nemám čas a nemôžem každému z nich osobne povedať, ako si cením všetko, čo mi napísali. Alebo si s nimi sadnúť na pivo. Alebo si vypýtať číslo od tých krajších báb a pred spaním im písať ďakovné slová. Chápeš to? Nechápeš. Tak len čítaj ďalej, chápať nemusíš. Na chápanie som tu ja. Ty si vymyslený ako tá sprostejšia polovička zohranej dvojice. Ale si zase krajší a letia na teba baby. Mňa to stojí kopec času a vynaloženej energie.

Počuj Milan, keď budeš na tom webe, pozri sa na tú fotku čo tam mám a povedz mi, či ju mám vymeniť. Stojím tam ako kretén s pivom v ruke, zjavne rozbitý po hrôzostrašnej chatovej akcii. Máš šťastie, že si vtedy ešte nebol vymyslený. Kto vie ako by si dopadol ty. Fakt to bolo hrozné. Tak teda neviem. Bol som už označený aj za neandertálca. A to predsa nie som. Veď vieš, že som mladý, inteligentný šarmantný muž s okúzľujúcim úsmevom. Milan, spolieham na tvoj zdravý úsudok.

A vieš čo vymysleli minule? Normálne sa strhla debatka o tom, či som alebo nie som ukrajinec. Ja viem, divné meno...a ten ksicht. Len sa nesmej. Milan tiež nie je bohvieaké meno. A nešpáraj si v nose. Zababreš list a kto to potom bude čítať? Ukrajinec. Fakt ma to pobavilo. Keby som v škole na ruštine dával väčší pozor, mohol som napísať jeden článok aj v azbuke a zmiasť ich úplne. Ale taký zlý zas nebudem. Moja dobrosrdečná slovenská povaha mi to nedovolí. Radšej budem aj naďalej písať slovenské články. Kúrnik, len s časom je to bieda. Minulý týždeň som mal výpadok a nenapísal som ani čiarku.

No nič Milan, ja to vidím tak, že budem musieť začať písať knihu. Cesta späť nevedie. Veď sa ti potom ozvem a dám jednu aj tebe. Ale dúfam, že sa na mňa nenahneváš, ak prvé výtlačky rozdám medzi tých, čo ma svojími reakciami v tejto činnosti podporujú. Nebyť ich tak ani ty nie si vymyslený. Tak sa nehádž. A občas mi napíš. Hlavne keď budeš mať pocit, že to so mnou ide dolu vodou, že sa mi z toho všetkého krúti hlava alebo čo. A mohol by si sa naučiť gramatiku. Nech aspoň niekto z nás ovláda to štúrovské umenie a môžeš mi opravovať moje články.

Milan,tak pre dnešok končím. A nezabudni si tento list vopchať do deravého vrecka alebo ho dať na web. A pozdrav sestru. Čau.

Peter Moskaľ

Peter Moskaľ

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  2x

ufrflaný optimista, ktorý blúdi svetom bez cieľa ale nie nevšímavowww.moski.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu