reklama

Nevadí mi

Ak je boh kresťan, vôbec mi to nevadí. Za šesť dní sa síce všeličo dalo vymyslieť lepšie, ale mohol to aj úplne sfušovať a nestvoril by nám chuť na nezdravé jedlá. Je mi jedno, či má radšej kostolný pach alebo dáva prednosť čerstvému vzduchu. Je mi jedno, či sa vznáša pod klenbou chrámov alebo sa náchadza vo všetkom, čoho sa dotýkam. Aj v čerešniach a žeriem ho v nich na konári celého takého aký je aj s červíkmi. Má moje sympatie, ak si nepotrpí na mafiánsku módu zlatých prsteňov a reťazí, má poriadok vo svojej sexuálnej orientácii a nemusí sa ho báť žiadna maloletá ovečka. Dúfam, že nemá nič spoločné s vystavovaním chorého človeka v sklenenej klietke, dúfam, že nie je natlačený v dave, čo sa prišiel pozrieť na symbol niečoho, čomu málokto rozumie ale s o to väčšou chuťou sa pre to bije do pŕs. Nahladko oholený alebo s hustou čiernou bradou a ruským prízvukom....to je jedno, hlavne nech nie je ješitný ako ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Nevadí mi, ak boh ovláda arabštinu a nechutí mu dobre prepečené bravčové rebro. S očami plnými púštneho piesku všeličo nevidí ale určite vie spoľahlivo nahmatať, že deti sa nerodia s bombami okolo pása. Basa, bicie, dobrá gitara k tomu a môžem si s ním spievať všetky tie odrhovačky s náboženskou tématikou. Tématika aj tak nie je podstatná, nikto nikdy nezistí, čo je a čo nie je pravda ale vlniace sa brušné tanečnice mi radosť urobia. Ak je boh žid, nevadí mi ani to. Pokiaľ zo mňa nebude chcieť odrezať kus kože. On sa pomýlil, ak ju tvoril navyše, mňa nech do toho nemieša. Radšej nech si ku mne sadne a porozpráva pár dobrých anekdot z prvej ruky. Alebo nech sa pochváli ako mu ide kšeft.A možno si z nás robí úplnú srandu a s vyholenou ušatou hlavou sedí niekde na vrchole sveta a ako zarytý vegetarián rozmýšľa o tom, že okrem dinosaurov nechá vyhynúť aj všetky jedlé zvery. Neodporúčam. Ale nevadí.Dúfam, že to vymyslel dobre a môj terajší alebo budúci život nezávisí od toho, že neviem odriekať správne modlitby v správnom poradí, že som nebol doma akurát v čase, keď niekto „osvietený“ zaklopal na dvere, že som sa nenarodil v Ázii a nemôžem sa máčať v Gange, že o nepoškvrnenom počatí si myslím svoje. Nechám sa prekvapiť, nebudem špekulovať, na to sú tu iní a vedia sa zapáliť pre vec.Nevadí mi ak je, nevadí mi ak nie je. V každom prípade si teraz nezložím zo stola nohy, nevstanem a nepôjdem sa o tom s niekým hádať. Život je zaujímavý aj bez hádok a bez zaručených návodov na nesmrteľnosť. Tak sa hádajte potichu. Nerušte ma v živote.

Peter Moskaľ

Peter Moskaľ

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  2x

ufrflaný optimista, ktorý blúdi svetom bez cieľa ale nie nevšímavowww.moski.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu