reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Moskaľ

Peter Moskaľ

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  2x

ufrflaný optimista, ktorý blúdi svetom bez cieľa ale nie nevšímavowww.moski.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Jar

Peter Moskaľ

Jar

Dočkal som sa. Konečne sa násťročná jar vybrala do ulíc, aby zmyselnou, nevyžitou chôdzou dráždila prezimovaných znalcov ženskej krásy.

  • 20. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 078x
  • 36
Niečo čo mám rád

Peter Moskaľ

Niečo čo mám rád

Mám rád, keď nedeľa nehučí zvukom formúl, keď môžem zaspať pri telke a priberať z maminho koláča. A ak aj hučí tak nech sa aspoň niečo deje, nech nekto vyletí z dráhy, nech to má spád.

  • 27. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 382x
  • 36
Študent

Peter Moskaľ

Študent

Tak ako študent? Ťažko čo? Idú po vás, žiadajú tak veľa a do týždňa musíš odovzdať prácu v rozsahu celých celučkých štyroch strán. Nezávidím. Hrozné. A nepi to pivo v kuse, daj si niečo ostré. Ako chceš s takýmito roztrasenými rukami večer zabaliť jointa?

  • 27. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17 083x
  • 43
O nás

Peter Moskaľ

O nás

Prichádza unavený preplneným nočným vlakom. Zvyšky vône domova sa miešajú s cudzím pachom veľkého mesta, ktorému nerozumie. Na ulici ani jeden známy, ani jeden priateľský pozdrav, ani jedna obľúbená krčma. Do nemilosti sa dostáva hneď, len čo umiestni prízvuk na nesprávnu slabiku. Začiatok vojny v novom svete.

  • 13. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 730x
  • 36
List Milanovi

Peter Moskaľ

List Milanovi

Nazdar Milan. Prepáč, že som si ťa vymyslel a že ti píšem. Mohol som si vymyslieť aj Martu ale to by nedopadlo dobre. Všetko to, čo ti chcem povedať by sa v jej prípade premenilo na eroticky ladený útok a nepovedal by som nič. Vieš predsa, čo so mnou robia ženy. Veď ma poznáš. Si vymyslený tak, že vieš o mne všetko. Tak nestresuj.

  • 13. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 411x
  • 34
reklama
Čitatelia

Peter Moskaľ

Čitatelia

Sme nároční a zároveň estéti. Na titulnej strane nesmie byť len tak hocičo. Potrebujeme fotku prirodzene krásnej alebo umelo dotvorenej ženy, šťastný mladý párik bojujúci s prehnane dotieravými médiami alebo aspoň informáciu o tom, do koho spálne sa budú stŕkať reality-kamery v najbližších dňoch.

  • 30. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 284x
  • 14
Potenie

Peter Moskaľ

Potenie

Putujem prašnou pampou, pátram po prijateľne pútavej pointe. Pozerám, poznávam, prežívam príjemné popoludnie, počúvam piesne praobyvateľov pohodlne postávajúcich pred provizórnymi príbytkami. Po pálivej pôde pobieha pampské potomstvo. Polonahí pamperskáči. Pištia, poskakujú, pästičkami pučia plnené pohánkové placky. Pohoda.

  • 30. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 016x
  • 19
Večerný Boh

Peter Moskaľ

Večerný Boh

Poď so mnou ochutnávať malé pivá všade tam, kam nás donesú nohy. Oklamme sa, že je spotené leto a máme príšerný smäd. Udeľuj so mnou body pekným čašníčkam. Buďme dnes večer bezdomovci, odsúďme sa na túlanie mestom. Postretávajme v uliciach zaujímavé kreatúry, prečítajme na zastávkach všetky inzeráty a nasadnime až na posledný spoj. Kľudne sa prevezme o jednu zastávku ďalej. Máme čas, všetok je náš.

  • 26. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 033x
  • 27
Zlý

Peter Moskaľ

Zlý

Nezmyselná evolúcia. Mohol som ležať niekde v mori ako lenivý jednobunkový organizmus, ktorému sa nechce ani deliť a namiesto toho vstávam do práce akurát uprostred pekného sna o peknej slečne. Prepáčte ale musím byť zlý.

  • 26. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 653x
  • 39
Ospravedlňujem sa fajčiarom.

Peter Moskaľ

Ospravedlňujem sa fajčiarom.

Ešte nedávno som bol bojovníkom proti fajčeniu. Taká smiešna postavička v dnešnej dobe s dnešnými zahúlenými ľuďmi. Drzáčisko, ktoré zasahuje do práv fajčiarov, ktoré im chce odopierať pôžitok. Správal som sa ako idiot, neuvedomoval som si, že im škodím, že som trápny. Recitoval som tie svoje naučené protifajčiarské heslá kde som len mohol. Nikdy ma nenapadlo, ako blbo sa museli cítiť, keď som na nich psychicky tlačil a obmedzoval ich osobnú slobodu. Preto sa chcem všetkým ospravedlniť.

  • 23. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 830x
  • 25
reklama
Umenie

Peter Moskaľ

Umenie

Na výstavách moderného umenia sa pohybujem ticho ako muška, opatrne sa vyhýbam kontaktu s kýmkoľvek. Už svojim obýčajným výzorom pôsobím tak, že modernému umeniu nerozumiem a preto nechcem, aby z mojich slov ktokoľvek prišiel na to, že je to naozaj pravda.

  • 23. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 092x
  • 12
Herec

Peter Moskaľ

Herec

Včera som videl Vila Polónyho. V hnusnom počasí tohtoročnej rozpačitej zimy stál na zastávke sám so svojou zašlou slávou. Cez zarosené okno električky som hľadel do jeho stareckej tváre a hľadal v nej pozostatky radosti zo života.

  • 23. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 283x
  • 8
Káble

Peter Moskaľ

Káble

Častými návštevami v predajniach s elektronikou som prišiel na to, že v každom podniku na výrobu káblov pracuje určite jeden človek, ktorého úlohou je dávať pozor na to, aby tie káble neboli logické, aby končili a začínali takými konektormi, ktoré bežný smrteľník nepotrebuje alebo aby mali aspoň nepoužiteľnú dĺžku. A možno to nie je len jeden človek, možno je to celý veľký tím dobre platených „zákerákov“ vymýšľajúcich tie najkomplikovanejšie kombinácie.

  • 23. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 427x
  • 3
Žena

Peter Moskaľ

Žena

Máš asi 26 rokov a vravia, že si pekná a zvodná. Máš za sebou pár študentských vzťahov ale až ten súčasný o 10 rokov starší partner je ten pravý. Konečne muž, s ktorým sa dá plánovať budúcnosť, nevyhýba sa témam o deťoch a cítiť z neho pohodu finančného zabezpečenia. Každý mesiac meníš farbu vlasov a v hlave máš jasno o tom, čo je IN.

  • 22. jan 2005
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 152 956x
  • 199
reklama
SkryťZatvoriť reklamu